Ekrany LED – ciekawie i nowocześnie

ekran-ledFunkcjonalne i atrakcyjne wizualnie ekrany LED to dziś nieodłączny element działań reklamowych, z którym spotkał się każdy z nas. Nasycone barwy i angażujący przekaz reklamowy, z pewnością zainteresują każdego widza. Ekrany LED sprawdzają się zarówno w otwartej przestrzeni, jak i zamkniętych pomieszczeniach.

Rodzaj zakupionego ekranu zależy przede wszystkim od jego przeznaczenia. Jeżeli treści reklamowe mają być prezentowane w kilku miejscach, odpowiednie do tego będą ekrany mobilne. Mobilny ekran LED szczególnie dobrze sprawdza się podczas różnego rodzaju imprez plenerowych, eventów czy prezentacji. Należy dodać, że czas przygotowania ekranu mobilnego do użytku wynosi mniej niż 10 minut, co jest jego niewątpliwą zaletą.

Po pierwsze – jakość

Decydując się na zakup dobrej jakości ekranu LED, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim jego rozdzielczość, która jest najważniejszym parametrem, gwarantującym najlepszą jakość obrazu. Jeżeli ekrany diodowe mają służyć do wyświetlania np. elementów graficznych, potrzeba maksymalnej rozdzielczości, dzięki której odbiorca swobodnie przeczyta prezentowaną treść. Kluczową sprawą jest dobór rodzaju i parametrów ekranu do własnych potrzeb, liczby odbiorców, wyświetlanego materiału i lokalizacji ekranu. Producent ekranów LED – TDC Polska, zajmuje się tymi rozwiązaniami już od wielu lat, podążając z duchem czasu nowych technologii.

Połączenie ekologii i innowacji

Mając na uwadze potrzebę stosowania rozwiązań pro-ekologicznych, ekrany świetlne działają w oparciu o diody SMD, dzięki czemu są energooszczędne. Mniejszy pobór prądu przez przekłada się na zmniejszenie ogólnych kosztów eksploatacji – nawet do kilkudziesięciu procent. Oszczędności są widoczne już po pierwszym miesiącu użytkowania. Oprócz tego, zaawansowane sterowniki emitują minimalną ilość ciepła. W nowoczesnych ekranach świetlnych, umiejętnie połączono dbałość o środowisko z nowymi technologiami.

Ekrany LED są nowoczesnym oraz angażującym kanałem komunikacji z odbiorcami i na pewno uatrakcyjnią każdy przekaz reklamowy.

Dodaj komentarz