Jak m-commerce wpłynęło na sprzedaż?

Obecnie sprzedaż internetowa przeżywa swoją złotą erę, na co wpłynęła m.in. pandemia i zmieniające się przyzwyczajenia ludzi. Coraz więcej osób kupuje przez internet, a od jakiegoś czasu jest to możliwe z wykorzystaniem urządzeń mobilnym. Czym jest m-commerce?

Czym jest m-commerce?

M-commerce to skrót od mobile commerce, czyli sprzedaży mobilnej. Dotyczy ona wszelkich transakcji realizowanych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, najczęściej telefonu komórkowego lub tabletu. W ten sposób można wygodnie dokonywać zakupów online bez dostępu do komputera, co nie zawsze jest możliwe, np. poza domem.

Obecnie z wykorzystaniem m-commerce można kupować zarówno w sklepach internetowych, jak i nabywać subskrypcje różnych usług, a także opłacać rachunki. Wszystko odbywa się zwykle poprzez aplikacje, które ułatwiają przelewanie pieniędzy.

M-commerce to rozwiązanie coraz popularniejsze, dzięki któremu można jeszcze sprawniej dokonywać zakupów, w dowolnym miejscu. To ratunek w sytuacji, gdy przebywasz poza domem i nie masz dostępu do komputera, a musisz szybko opłacić rachunki, dowolną usługę lub zakupić dany produkt, nie zawsze w formie fizycznej. Wystarczy kilka ruchów na smartfonie, by łatwo i bezpiecznie przelać pieniądze. M-commerce jest szczególnie popularny wśród najmłodszych konsumentów, od początku swojego życia korzystających z urządzeń mobilnych.

Sprzedaż mobilna w Twoim sklepie

Sklepy internetowe mogą korzystać z różnych rozwiązań, czego doskonałym przykładem jest system przelewów online Przelewy24. W ramach takiej usługi istnieje opcja wdrożenia do swojej działalności możliwości realizowania płatności z wykorzystaniem technologii mobilnych.

Mobile commerce jest przyszłością. Coraz więcej sklepów decyduje się na wdrożenie usług bazujących na lokalizacji, płatności w aplikacjach czy płatności zbliżeniowych. W większości miejsc można obecnie kupować przedmioty z wykorzystaniem BLIK-a. Właściciele internetowych biznesów prześcigają się we wdrażaniu rozwiązań, które pozwalają na jeszcze szybsze nabywanie usług czy produktów bezpośrednio z poziomu smartfona. Nowoczesne opcje wchodzące w skład m-commerce znajdziesz m.in. na stronie https://www.przelewy24.pl/. To doskonały sposób na rozwinięcie oferty swojej firmy i zachęcenie większej liczby osób do zakupów.

Jakie korzyści niesie za sobą m-commerce?

M-commerce pozwala na zwiększenie sprzedaży. Konsumenci kupujący bezpośrednio z poziomu smartfona krócej zastanawiają się nad zakupem. Nie oglądają produktu na dużym ekranie, a także mogą dokonać transakcji w niemal dowolnym momencie, na przykład w trakcie drogi autobusem do pracy czy szkoły. W ten sposób chętniej klikają także w reklamy pojawiające się m.in. w mediach społecznościowych, poprzez które można bezpośrednio kupić dany produkt. Wdrożenie m-commerce pozwala na zmniejszenie liczby kroków od dodania produktów do koszyka, aż do jego kupna. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy nie muszą przechodzić ze smartfona na komputer, dokonując zakupów szybciej.

TECHRING.PL

Blog o technologiach przyszłości - tych praktycznych i teoretycznych. Cała przyszłość w jednym miejscu - na TECHRING.PL!